dinsdag 26 maart 2013

Favorieten van Kiki #mascara's

Favoriet van Kiki #mascara

Ik heb drie mascara's die ik echt elke dag gebruik, maar als ik echt moet kiezen is dit mijn favoriet: Miss sporty lash millionaire 001 black. Hij doet gewoon het meeste van die drie mascara's.


Om te kijken wat  hij nou doet met mijn wimpers, heb ik hier een foto van hoe mijn oog eruit ziet zonder make-up en mascara:








Dit is hem. Met de verpakking is niks mis.

Miss sporty belooft dat deze mascara je wimpers 12x meer volume geeft.






Hij geeft veel volume en krult mijn wimpers ook. Ik merk wel dat mijn wimpers aan elkaar plakken.













Nog een keer, maar dan van voren.

Nog eentje van allebei mijn ogen:

Wat Miss Sporty beloofde klopt redelijk. Hij krult mijn wimpers en geeft het volume, maar nog niet  alles 12x meer. Hij is verkrijgbaar bij de drogist en kost €5,-

Vinden jullie het een goede mascara? Wat is jouw favoriet?
Xx Kiki







Geen opmerkingen: