dinsdag 19 maart 2013

Onze dag #dinsdag

Onze dag #dinsdag  

In deze blogpost laten wij zien wat we vandaag allemaal gedaan hebben.
Wij zitten trouwens op de middelbare, dus bijna het hele dagje bestond uit school :(
Maar we maken het altijd gezellig in de klas met onze giegelbuien (beetje opscheppen, maar we blijven wel de hele tijd door lachen :)
Kijk snel even hoe ons dagje eruit zag:

Vanochtend had ik zin in een smoothie
en besloot ik onze smoothiemaker uit de kast
te halen. Ik had er een gemaakt met sinaasappel,
appel en yoghurt. Best lekker en gezond :)


En hier is zo'n lekker sinaasappeltje :)
Ik krijg zin in de zomer...

Vanochtend op de fiets eindelijk een lekker zonnetje :)
Bij wiskunde kregen we allemaal winegums,
omdat we vorige week een spel hadden gewonnen.
De docent zo: Wie heeft er zin in een lekkerding?!
(Daar bedoelde hij de winegums mee)

En richting het muzieklokaal lopen.......

We moesten wij Muziek een eigen ritme
bedenken en klappen.
Leuk :) Nope..


Toen hadden we pauze en aten we een rijstewafel.
(Leuke informatie hea)






 


Ik ging afspreken met een vriendin van mij en
toen gingen wij foto's maken. Echte modellen wij....
Xxxx

Geen opmerkingen: