woensdag 27 maart 2013

Get to know better tag #Kiki


Get to know better tag #Kiki

Ik zag deze tag op de site van Jaimi http://www.lifesplash.nl/ en ik vond het leuk om hem in te vullen. Zo komen jullie ook meer over ons te weten, want eerst doe ik deze tag en volgende week doet Sam deze tag. Lees maar snel:

Geboortejaar: 1999
Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1.58, best klein. Tenminste als je kijkt naar mijn mede leeftijdsgenoten. Maar zo erg vind ik het niet. Maar iedereen herkent wel het moment als je tussen allemaal grote mensen staat, zo van 'ik voel me klein'. (Niet als je super groot bent)
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik dacht eraan om mijn wekker zo snel mogelijk uit te zetten, want wat maakt dat ding een irritant geluid zeg...Nou lig ik ook nog in een hoogslaper, dus moet ik heel snel, maar wel voorzichtig, van het trapje af om die wekker af te zetten.
Waar ben je op dit moment? Ik zit aan tafel met mijn laptop, want we gaan zo eten....mmmm
Single/Relatie? Single,,,, hihi
Wat zou je op dit moment graag willen? Een hondje! (die krijgen we!) Maar even sirieus...ik wil eigenlijk dat iedereen op de wereld gelukkig en gezond is.
Waar ben je bang voor? Voor bijna alle insecten. (Zelfs lieveheersbeestjes, beetje bange schijterd ben ik)
Heb je je rijbewijs? Nee,, want ik ben nog maar 13...
Nagellak of lipstick? Nagellak, dat gebruik ik gewoon het meest.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, omdat het zo lekker warm is en je shortjes aan kan. En I Love die dingen!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja, ik denk het wel. Lijkt me wel leuk!
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Best lang donkerblond haar.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Een mint groene bikini! Weet iemand waar je die kan kopen?
Heb je tattoos/piercings? Nee, gewoon oorbellen.
Draag je een bril? Nope.
Wat is jouw perfecte pizza? Ik hou niet zo van pizza.
Wat is je favoriete eten/drinken? Kofta! Ik denk dat vele van jullie niet weten wat dat is, maar het is heerlijk!
Wat is je favoriete parfum? Heat van Beyonce
Wat is het laatste wat je kocht? Geen idee eigenlijk.
Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen was ik op school mijn haren, na een harde wind, aan het borstelen.
Favoriete ijsje? Een macnum tempetation, maar een oldtimes raketje vind ik ook al goed.
Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Vroeg, 6 uur!
Met hoeveel kussens slaap jij? 1
Ben je een ochtend of een avond persoon? Avond, vroeger had ik namelijk meestal een ochtendhumeur.
Ben je geordend of rommelig? Van allebei een beetje. Ik ruim alles netjes op, maar na een week is het al best een puinhoop.

Wat wil je op dit moment graag zien? De zon. Maar gelukkig schijnt hij eindelijk weer steeds meer!
Ben je verlegen? Als je me langer kent dan ben ik best druk. Maar als ik iemand voor het eerst ziet, kan ik een beetje verlegen zijn. (Maar daar komt langzamerhand verandering in!)
Heb je een accent? Nee. Ze zeggen allemaal wel dat ik een 'Gooische R' heb. En ik kom niet uit het Gooi hoor!
Heb je zussen/broers, hoe oud? Een tweelingbroer.
Hoe ziet jouw gemiddelde dag eruit? School, huiswerk maken, tijdschriften lezen, blogs bekijken + filmpjes en nog veel meer.

Xx Kiki

Geen opmerkingen: