vrijdag 12 april 2013

30 days photo challenge #1

30 days photo challenge #1

Vandaag beginnen we met de eerste foto van de 30 days photo challenge. Op mijn briefje stond 'my hair'. Dus vandaag laat ik een paar foto's zien van verschillende kapsels. Laten we beginnen:


1. Hier zie je mij met krullen. Deze zijn gemaakt met een grote krultang en flink wat haarlak. Hier op de foto zijn ze toch een beetje uitgezakt, maar dat is wel het mooist. Zo lijkt het meer op dat het  krullen zijn van je zelf. 


2. Hier draag ik een lage zijstaart met een bloemetje. Mijn moeder wilde zo graag mijn haar een keertje doen, dus dit is het geworden. Ze heeft mijn haar eerst flink getoupeerd en daarna een zijstaart gemaakt in mijn haar. Het bloemetje voegt wel wat toe. Ojaa, mijn moeder noemt dit trouwens een Adele-kapsel. Wat vinden jullie?


3. Hier zie je mij (en sam) met stijl haar. Dit komt gewoon door een stijltang. 


5. Hier zie je mij met een knotje en een strikje. (die je niet goed kan zien vanaf deze kant) Ik heb een nonchalant zijknotje gemaakt en een paar plukjes vastgezet met een speldje. Omdat ik een zwart blouse aanhad, leek het me wel leuk om een zwart strikje boven bij knotje in te doen.


6. Zo'n simpel strikje in je haar, kan al heel leuk staan. (Ook als je je haar gewoon los hebt.) Steek een plukje dan naar de zijkant en zet hem vast met een speldje waar een strikje (of iets anders) op zit.


7. Een vissengraadvlecht, deze draag ik aan de zijkant. Zie in dit filmpje hoe je hem maakt. (Ik laat alleen geen plukjes aan de voorkant los hangen, dit gaat vanzelf bij mij) 


8. Het kapsel dat ik bijna altijd draag, gewoon mijn haar los. Soms met een speldje en soms helemaal los. 

Ik hoop dat jullie de 30 days photo challenge #1 leuk vonden.
Xx Kiki



Geen opmerkingen: