woensdag 10 april 2013

Tag: van 10 tot 1 #Sam

Tag: van 10 tot 1

Tag: van 10 tot 1

Ik heb een leuke tag voor jullie! Hierin komen jullie wat over mij (Sam) te weten, vanaf 10 tot en met 1. Moeilijk om uit te leggen, makkelijk om te lezen!

10 dingen die ik lekker vind om te eten:
- dovecaralmel
- pizza
- rijst met vlees (klinkt raar maar is heerlijk)
- bounty
- kauwgom (kauwen hè niet eten!)
- ijs :)
- Spekjes met chocolade
- aarbeien
- chocola
- friet

9 dingen die ik leuk vind om te doen met kiki:
- foto's maken
- kletsen!
- bloggen
- afspreken
- haar: krullen,stylen!
- opmaken
- filpjes opnemen
- Gewoon gezellig fietsen!
- tis eigenlijk altijd leuk!

8 lievelingsdieren:
- hond!
- Konijntje
- tijger
- dolfijn
- paard
- schildpas
- vlinders
- aapjes!
7 dingen die ik niet leuk vind aan school:
- alles!
- huiswerk
- lararen (sommige)
- werken
- lange dagen
- moeilijk
- so.'s (pfoefwerken
en zo kan ik nog wel even doorgaan haha:)

6 dingen die ik in de ochtend doe:-
- Make-up
- haar kammer
- haar stylen (soms)
- whappen
- ontbijten
- aankleden



5 dingen die ik belangrijk vind:
- vrienden niet verwaarlozen
- alles over hebben voor vrienden
- geen oorlag
- geen ruzie ( niet onterecht haha;))
- geen mishandeling!
4 dingen die ik doe als ik op mijn laptop zit:
- uitzending gemist kijken
- twitter
- bloggen
- youtube

3 kledingstukken die ik graag draag: (zelfde als kiki)
-Broek
-Blouse-achtige dingen
-Shortjes (in de zomer)

2 rare eigenschappen van mij toen ik klein was:
- ik moest heel snel huilen
- ik was heel verlegen

1 wens die ik zou mogen doen:
- dat kiki altijd mijn betse vriendin blijft hihi want we hebben zo veel leuke dingen meegemaakt in een redelijk korte tijd ik zou haar nooit meer kwijt willen!:)

2 opmerkingen:

Elize-Thebigguide zei

Super leuk! Deze ga ik overnemen :)
x

Unknown zei

Dankjewell voor het lezen! Ik zal eens een kijkje nemen op je blog! X