zondag 14 april 2013

30 days photo challenge #2&3

30 days photo challenge #2&3

Gisteren had ik helaas geen tijd om ook dit artikel nog online te zetten, want ik ging logeren bij opa en oma. Maar nu komen er dus foto's van de photo challenge van gisteren én vandaag! Dus ga er voor zitten en kijk lekker mee.

Photo challenge #2
Voor gisteren stond er op mijn lijstje: dream, oftewel ik zou mijn dromen vertellen!


Mijn eerste droom is dat mijn hond, die is overleden, weer terug komt. Maar goed dat gebeurt natuurlijk niet. Toch zou ik haar nog een keer willen zien. omdat ze echt een hele lieve hond was. Hieronder zie je een foto van haar:


Als tweede droom zou ik een nieuwe hond willen, en dat krijgen we ook! Het liefst een 'Nova scotia duck tolling retriever' die je hier onder ziet. 


Als derde droom heb ik dat ik niet meer allergisch ben voor paarden. Het zijn namelijk mijn lievelingsdieren, maar ik ben hartstikke allergisch. Hieronder een foto van mijn favoriete paardenras.


Als vierde droom zou ik willen dat ik mijn tante nog had gezien. Want toen ik werd geboren, was ze al een paar maanden overleden. Het klinkt misschien gek omdat ik haar nooit heb gekend, maar ze voelt meer dan een tante voor me.

En als laatste, dat iedereen op de wereld gelukkig en gezond is!

Photo challenge #3
Voor vandaag had ik op mijn lijstje 'nails' staan en dat betekend eigenlijk dat ik mijn nagels laat zien van hoe ze er nu uitzien, maar ik heb op dit moment geen nagellak op! Dat komt omdat ik net even ging 'tuinieren' in het zonnetje buiten. Dus geen nagels. maar wel mijn 'halve' nagellak stash!

Omdat mijn ouders gescheiden zijn, verdeel ik de lakjes over twee huizen. Dat betekend dat ik nu maar mijn halve stash laat zien in een filmpje. Excuses voor het slechte kwaliteit.



Ik hoop dat jullie deze challenge ook weer leuk vonden! Xx Kiki




Geen opmerkingen: