dinsdag 16 april 2013

30 days photo challenge #6

30 days photo challenge #6

Vandaag staat er op mijn lijstje: Favorite colour. Ik laat bij verschillende onderwerpen zien wat mijn favoriete kleur daarbij is.

Mijn random favoriete kleur:



Mijn favoriete kleur is paars. Maar dat was eerst niet altijd zo. Eerst roze, licht blauw, appeltjesgroen, alle kleuren, en paars!

Mijn favoriete kleur voor een ooglook:



Turquoise, dit laat je ogen echt stralen. 

Mijn favoriete kleur voor je lippen:


Koraal, dit vind ik gewoon een supermooie kleur voor op je lippen!

Mijn favoriete kleur voor op je nagels:


Mintgroen, dé kleur van deze tijd!

Mijn favorieten kleur voor je kleding:


Pastelkleuren en wit, ik vind dat gewoon de mooiste kleuren voor je kleding,
Wit vind ik ook super mooi, omdat je daarin wat bruiner lijkt.
Al moet ik zeggen bij kleding heb ik niet specifiek een bepaalde kleur die ik leuker vind, 
het gaat mij meer om het kledingstuk zelf.

Xx Kiki

Geen opmerkingen: