zondag 7 april 2013

Modeshow? Yes!

Modeshow? Yes!

Vandaag laten we wat dingen zien die wij samen in het weekend hebben gedaan.

Wij waren gevraagd om een modeshow te lopen op een festival, en daar zeiden wij natuurlijk geen 'nee' tegen. Dus zaterdag en zondag werden we opgetut en aangekleed om een modeshow te mogen lopen. De kleding was van een tweedehandswinkeltje.

Eerst had ik een zwart blousje aan met een zwart rokje. Het blousje heb ik later nog gekocht voor €5,- en hij komt van de Mexx:


Daar had ik zwarte hakken bij aan, en ik had nog nooit op hoge hakken gelopen... Maar het ging wel goed!


Dit strikje vond ik heel leuk staan bij mijn blousje. Hij zit op een schuifspeldje.


Sam en ik (Kiki) gingen van te voren ons opmaken en onze nagels lakken in de kleur mintgroen. (61 spearmint van w7)

De tweede dag droeg ik een pastelroze rokje met een wijd wit blousje, dat stond echt heel leuk...Maar ik heb er geen foto van helaas...

Hier nog een foto van de tweede outfit van vandaag, een geel bloemetjes print jurkje, met dezelfde hakken die ik droeg bij mijn zwarte blousje op de eerste dag, en de outfit van Sam.


We vonden het een leuke dag! 
Xx Kiki


Geen opmerkingen: