maandag 1 april 2013

OOTD: Pasen #Sam

OOTD: Paasoutfit (lijkt op kiki's otfit haha)

Hier laat ik zien wat ik op Pasen aanheb.
(het is ook niet echt een paasoutfit)




Ik heb bij de bovenkant aan: een spijkerblousje h&m, iets lichter dan die van kiki. ik laat hem ook open hangen.
Een wit hemje er onder (ik weet niet van welke winkel)

Aan de bovenkant van het spijkerblousje zit een kraagje die kun je open laten (zoals ik doe) je kunt hem ook met de gewone drukkertjes vastmaken (die je ziet) maar helemaal bovenaan het blousje zit ook nog een speciaal knoopje voor als je hem helemaal om je nek wilt hebben, dan kun je die vastmaken.


hieronder heb ik een broek aan het is een geelachtige kleur, maar niet knalgeel.
Het is een beetje een strakke broek en de lengte is gewoon tot je voeten (ik weet niet meer van welke winkel hij is)



mijn ogen: Mijn ogen zijn opgemaakt met mascara (altijd) en oogpotlood ( niet altijd)
mijn ogen lijken op deze foto heel eng ;)



Mascara: dit is de mascara die ik op heb hij is van het merk  max factor en hij is heel erg goed haha:)
( ik doe altijd 3,4 of 5 lagen op, meestal 4, maar vandaag 3) hij is van het kruitvat

oogpodlood: dit is de oogpodlood die ik op heb  hij is  van het merk essence.
Hij heeft 2 kleuren namelijk: lichtroze en Grijs/zilver ik heb vandaag de grijze opgedaan al zie je dat misschien niet zo goed. want de lichtroze zie je bijna niet. hij is ook van de kruitvat

Xx Sam

Geen opmerkingen: